perjantai 27. tammikuuta 2012

Mukavaa tekemistä...

This I like <3 Kosmetologiavarauksien tekemisestä! Mun piti jo marraskuulla varata ihonpuhdistus, mutta se vain jäi ja jäi kaikessa paikkakunnan, asunnon ja työpaikan säätämisessä. Mutta ei hätää! Soitin http://www.pauswellness.fi/ ja sain oikein ystävällistä palvelua! Nyt on varattuna täydellinen kasvohoito 1,5 viikkoa ennen häitä ja kahta päivää aikaisemmin kirkastava kasvohoito! Ja neuvoksi tuli nyt jo kuoria iho kaksi kertaa viikossa ja laittaa naamiot päälle <3 Tätä minä rakastan! Voikun elämä olisi yhtä kosmetologipalveluja ja kosmetiikkaa! Rakkaudestani huolimatta olen kyllä niin taantunut tässä asiassa. Tälläkin hetkellä istun ilman meikkiä, aamupuhdistus unohtui ja hiukset on takussa. Mutta olenkin matkalla avantoon! Se puhdistaa onneksi myös sielun ja joka ytimen! Saunaankin olisi tarkoitus tänään vielä mennä ja taidankin tehdä kokovartalohoidon! Kuorimista ja rasvaa, sitä vaan ei saa unohtaa :) Polttareissakin taas keskusteltiin silmänympärysvoiteen käytöstä ja aika moni jätti viittaamatta siihen käyttääkö silmänympärysvoidetta! PÖYRISTYTTÄVÄÄ! Onneksi joukossa oli ainakin yksi, joka oli oppinut sen säännöllisen käytön _mun_ valistuksen johdosta (elämälläni on tarkoitus). Loppujen puolesta jatkan rukoilua.


http://www.maisajakaarina.com sivustolta löytyy naisellista lohtua :)

Kun ihonhoito ja meikit ahdistaa, voi otta yhteyttä vaikka Mary Kay itsenäiseen ihonhoitokonsulttiin (esim. muhun vaikka tää ei oo nyt mikään mainos vaan pointti ettei tartte miettiä yksin) tai johonkin muuhun auttavaan tyyppiin ja tadaaa lopputulos voi olla vaikka tälläinen romanttinen:



Tää oli nyt vähän hassu postaus, mutta naiseus on hassua. Nyt järveen!

2 kommenttia:

  1. Ja hei! Mä oon MIETTINYT sitä silmänympärysvoidetta kyllä paljon. Okei, kerran, sun polttareiden jälkeen. Mut kuitenkin. Käydään ostaan se mulle:) Aadan kans täs kirjotellaan ja se vaan vinkuu ''Viirupeso'' eli haluasi katsoa Viirua ja Pesosta<3

    VastaaPoista