maanantai 13. helmikuuta 2012

Kuusi päivää häihin...

Ja TO DO lista näyttää tältä:
-sormus haettava liikkeestä
-valokuvajutuista sovittavaa
-istumajärjestys tekemättä
-tietovisa tekemättä
-sähköpiano saatava jostain
-loput karkit ostettava
-kuoharit ja boolit ostettava (reseptikin on viel vähän vaiheessa)
-hääkyltit pitäisi maalata
-musa suunniteltava loppuun
-huomenlahjasäätö loppuun ja pari muuta ostosta... sukkahousut, sukkanauha jne.
-vieraskirja säädettävä
-jäälyhdyt täytyy tehdä
-Samuelille kengät
-Samuelille parturi
-koti siivottava, pyykit pestävä ja kamat pakattava

:D :D :D :D IHAN PARASTA!!! Ja oikeesti näihin hommiin on aikaa enää kolme päivää, koska perjantaina menee koko päivä tilan laitossa ja tässä mä vaan istun kirjoittelemassa näitä vaikka pitäis jo toimia :D :D Mutta onneksi mä oon tehotyttö, organisoinnin mestari ja Samuel varmaan osaa kans jotain :D hehhih! JA ME MENNÄÄN NAIMISIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KUINKA MAHTAVAAAAAAAAAAAA!!!

Lauantaina mulle tehtiin koemeikki ja kampaus, olin aika pretty :) Ihan ihmisten päät käänty kaupassa :D Perjantaina laitetaan sit mun kynnet ja kunnon hc-räpsyttimet! En malttaisi odottaa :)
Mutta mun poskiontelontulehdus ei oo viel ihan hellittäny, huomen aamulla lääkäriin siitä, toivotaan et olo kohenee. Ja joo, hommaa riittää, mutta ihanaa kohti ja ei kaiken tarvi olla täydellistä, me edelleen tullaan saamaan ruokaa ja karkkia, se riittää :) Ja ehkä se ihme että on löytänyt toisen rinnalleen, tekee kaiken täydelliseksi, sellaiseksi jota ei edes kuvitellut eikä tiennyt olevan olemassa. Se on sellainen ihme, että tekisi mieli nousta kotimme katolle ja huutaa se koko maailmalle. Mulla on maailman täydellisin mies.

Ja joo, nyt ACTION!!!!

2 kommenttia:

  1. laitahan orppa tänne sitten kuvia!!! onnea niiin paljon! naimisissa on kivaa!

    VastaaPoista
  2. Päivittäkää tänne jossain vaiheessa että kuinka häät sujuivat. Varmaan suurin osa lukijoista oli häissä, mutta se on hyvä itseä varten kirjoittaa tänne nyt kun vielä muistaaa tuntemuksia ja asioita jotka tapahtuivat. Kymmenen vuoden kuluttua on sitten kiva lukea..

    VastaaPoista