lauantai 10. maaliskuuta 2012

WEDDING DAY PART ONE

Tänään ollaan oltu tasan kolme viikkoa naimisissa, joten olisi varmaan aika palata häätunnelmiin :D Ei oo kyllä kauheesti jääny häiden jälkeen aikaa chillailuun, aika paljon työt on vieneet ajatuksia. Nyt napsahdin taas kipeeksi, mutta flunssaisena teille nyt laittelen kuvia :) Mutta siistiä on ollut avioliitto, tämän hurjan ajan! Paljon kivempaa ku seukkailut! Suosittelen naimista.

Hääaamuna olin kyllä kauhusta kankeana. Edellisenä iltana mahaani sattui ja se oli kivikova. Onneksi sain nukuttua kuusi tuntia ja Samuelkin muutaman. Minulla oli tytöt isona apuna valmisteluissa, ilman en olisi pärjännyt. Samuelistakin pidettiin hyvää huolta ja toisen bestmanin kanssa katsoivat opetusvideoita youtubesta solmion sitomiseen. Ja edellispäivän juhlapaikankin järjestely onnistui aika kivuttomasti, koska meillä oli todella tehokkaat apulaiset! Ja olin tyytyväinen pöytäkoristeisiin, karkkipuffettiin ja jopa vessoihin. Se oli ihmeellistä! Ehkä joku rukoili mun hermojen puolesta :]

Tässä valmistaudutaan jo puvut päällä:

© Taina Renkola

Mun upean meikin ja hiukset loihti ihmeentekijä Viitanen! Olin turhaan vuosia pelännyt mun meikin onnistumista :b Olin tyytyväinen! Kuten myös hiuskoruun ja pukuun! Kaikki oli just hyvin halleluja!

 © Taina Renkola

© Taina Renkola
 
© Taina Renkola


Samuel jännittää alttarilla Mäntän kauniissa kirkossa:

© Taina Renkola

Toisellakin puolella kirkkoa oltiin kauhuissaan:

© Taina Renkola

 © Taina Renkola

 © Taina Renkola


 © Taina Renkola
Santsi soitti "Romanssin" ja sai himputti vieköön kyyneleet esille! Alttarille kävellessäkin kyl vähän silmät kostui... Meikit oli silti turvassa! 

 © Taina Renkola


© Taina Renkola

  © Taina Renkola 

Helpottunein hymyin...

 © Taina Renkola

 © Taina Renkola

 © Taina Renkola 

Mun rakas auto (nyt meidän automme) sai olla hääautona ja tiimi autonkoristelijat laitto sen hienoksi!

Kirkosta juhlakuviin... toisessa osassa!

1 kommentti: