lauantai 14. tammikuuta 2012

Morsiamen alitajunnassa kuhisee

Heräsin tänään pommiin, koska musta oli mukavampaa nähdä painajaisia häistä. Alitajuntani kävi näemmä läpi kaiken mikä voisi mennä pieleen. Itse kirkosta mulle tuli black out, unohdin mitä siellä tapahtui tällä tärkeimmällä hetkellä, mutta kun menimme kirkosta ulos ihmisiä ei olisi huvittanut heittää meille edes riisiä, koska he olivat niin kyllästyneitä. Hääautoksi meille oli yllätyksenä tuotu limusiini, missä oli sänky, mutta minä en päässyt kyytiin vaan jouduin ajamaan juhlapaikalle äidin ja isän kanssa :b Äiti oli ärsyyntynyt, että olin mennyt Samuelin kanssa naimisiin ja matkalla osa vieraista oli jäänyt toisiin juhliin. Hääpaikka oli ihan kamala, karkkibuffetissa ei ollut tarpeeksi karkkia ja eräs vieraistamme oli mennyt ilmoittamaan keittiön puolelle ettemme halua tiettyjä ruokia tarjota ja lopulta kaikki söi vaan vihreää salaattia, perunoita ja lihaa ilman kastiketta. Ja minä itkin kun olisin halunnut kaikille herkkuaterian. Uni loppui siihen kun homejuusto oli loppu juustobuffetista (tälläistä meille ei ole tulossa, mutta hyvä idea!) ja eräs vieras lähti hakemaan sitä kännissä autolla Siwasta.

Joo kyllä.

Onneksi heräsin lopulta siitä unesta ja realitymaailma olikin tänään kiva. Saatiin "alkajaispolttarit", kaverit tuli tekeen meille nam ruokaa. Samuel pääs saunomaan miehisessä seurassa ja minä pääsin juomaan superhyviä drinksuja Shakeriin! Sieltä saa myös alkoholittomia versioita jos on kyllästynyt juomaan baareissa vaan kokista. Suosittelen! Oli oikein virkistävä päivä ja nyt jäänkin odottelemaan innolla omia polttareitani, jotka ovat ihan kohta! Mukavaa viikonloppua kaikille <3

5 kommenttia:

  1. Tätä on jopa mun pakko kommentoida. Itsekin niin paljon samantyyppisiä unia nähneenä oli ilo huomata etten ole ainut. :) Onneksi ne on vaan unia ja kertoo lähinnä omista peloista, ei siitä mitä on todellisuus. Toki toivon sulle jatkossa vain onnellisia ja hyviä unia. Ne piristää ja voittaa painajaiset mennen tullen.

    VastaaPoista
  2. Joo kivoja unia kiitos! Ja unta noin yleensäkin, ettei menis yöunet häitä miettiessä :D joku raja kun täytyis varmaan olla :)

    VastaaPoista
  3. Ja tää anonyymi oon mä, tiiät kyllä kuka joka ei oo sun blogia paljon ehtiny lukeen:D Mut oli kyl huippu uni, repesin:D

    VastaaPoista