perjantai 6. tammikuuta 2012

Ring on my mind

Mun täytyisi saada vietyä mun vihkisormus pienennettäväksi ja sitä myöten pitäisi päättää sormuksen teksti ja mahdollinen raamatunkohta. Samuelille ei tule erikseen vihkisormusta vaan hänen ukkinsa vanha sormus on nyt sit kihlat ja vihkimiset. Harvoin kai miehet edes hankkii toista sormusta? Mulle tulee äidin tädin (joka oli mulle kuin mummo) vanha kultainen sormus, jossa on kolme pinkkiä kiveä. Joten tälleen vintagetyyliin mennään! Päädyttiin kihlojen jälkeen vanhoihin, kun kahlattiin muutama kauppa läpi ja kauhisteltiin köyhinä hintoja. Mun kihlasormus löytyi äidin kätköistä, oli taas toisen tädin vanha sormus. 
Kihlasormuksessa on kohta Raamatusta: "Minä kihlaan sinut, otan omakseni ainiaaksi, minä liitän sinut itseeni vanhurskauden ja oikeuden sitein, rakkaudella ja hyvyydellä." (Hoos. 2:19) Vähän tolleen ylevä, mutta muistuttaa meitä samalla vähän isommastakin rakkaudesta. :) Yritettiin etsiä meidän hääpäivän mukaan kohtaa ja yksi löytykin, mut ääääää en tiedä! On niin monia vaihtoehtoja ja ei silti kuitenkaan yhtä ylitse muiden. Saa heittää ehdotuksia! Mut voipi olla et laitetaan vaan nimet ja päivät.
Ollaan nyt katottu Taru Sormusten Herrasta matskua paljon ja jotkut haluaa vihkisormukseksi sen! Mut me ei ehkä? Vaikka onhan se nätti... Tuollaisen "tekstisormuksen" olisi kyllä kiva saada joskus ihan muuten vain! Vois kirjottaa jotain kamalaa ja kaikki haluis aina lukee sen... NOJOO! Loppiainen tuntuu vievän kaiken aivotoiminnan ja ehkä sen kunniaksi voisi mennä katsomaan jonkun hömppäleffan (ihan kauhee sana muuten!) ja voivotella kun ei saa syödä suklaata, sipsiä, popcornia eikä yhtään mitään!!


Bling bling!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti